REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG
Strona jest własnością
Natalia Lorczak
Stroma 16/7
85-158 Bydgoszcz
NIP 9532532044
REGON 341262339



1. Strona, znajdująca się na stronie pod adresem  modny-swiat.pl  wykonuje usługi, pośredniczy i pomaga w zakresie organizowania zakupu odzieży, bizuterii,artykułów dziecięcych ,kosmetyków oraz akcesoriów domowych.

Poprzez zamówienie usługi kupujący, nie kupuje w sklepie produktu, a zleca:

-       pomoc w zawarciu umowy z dostawcą zagranicznym na terenie Unii Europejskiej oraz spoza terenu Unii Europejskiej (Hong Kong, Chiny)

-       pomoc w przekazaniu niniejszemu dostawcy kwoty za produkt w celu przekazania przesyłki na adres kupującego (cena widoczna na stronie jest ceną całkowitą za usługę i za produkt)

-       świadczenie pomocy kupującemu przy ewentualnej procedurze reklamacyjnej, gwarancyjnej lub zwrotu produktu u dostawcy zagranicznego


3. modny-swiat.pl umożliwia następujące sposoby płatności:

a) Płatność przelewem

II. Procedura składania i realizacji zamówień

1. Zamówienie usługi można składać za pomocą strony www.modny-swiat.pl
2. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok.

3. Wszystkie produkty wysyłane są przez dostawcę zagranicznego za pośrednictwem poczty lotniczej. Końcową fazę dostawy realizuje Poczta Polska.

4. Ceny produktów znajdujących się na stronie internetowej są cenami całościowymi, na które składa się koszt usługi pomocy w zamówieniu produktu za granicą (z VAT) /wykonywanej przeze mnie/ oraz z ceny produktu u dostawcy. Strona pomaga również w przekazaniu kwoty za produkt dostawcy zagranicznemu. Całkowite ceny są podane w złotych polskich (mogą być także przeliczane na inne waluty w przypadku zamówień zagranicznych).

5. Firma prowadzi tylko usługi internetowe, nie ma możliwości indywidualnego odbioru towaru.

III. Wysyłka

1. Zamówienia są wysyłane z magazynu dostawcy zagranicznego. Szacowany czas dostarczenia przesyłki przez pocztę lotniczą to 15 do 35 dni roboczych (dni robocze liczone są od poniedziałku do piątku).Jeśli produkt do tego czasu nie dotrze prosimy o kontakt z nami.

IV.REALIZACJA ZAMÓWIENIA I WYSYŁKA


1 Towar wskazany do zakupu przez naszą firmę jest zlecany do wysyłki w ciągu 3 dni roboczych od zaksięgowania zapłaty na naszym koncie bankowym

2. Dostawcy realizują wysyłki towarów w terminie od 3 do 10 dni roboczych od momentu otrzymania zlecenia.

3. Przybliżony termin dostawy ze względu na wysyłkę z zagranicy wynosi od 15 do 35 dni roboczych.

4. Jeżeli klient nie odbierze paczki w terminie (2 x awizo) i zostanie zwrócona ona do producenta to sprzedawca nie zwraca pieniędzy za zakupiony towar.

 5. 75% standardowych wysyłek pocztowych jest realizowanych najczęściej w ciągu 15-35 dni roboczych

6. JEŻELI W CIĄGU 60 DNI roboczych NIE OTRZYMASZ PRZESYŁKI WÓWCZAS DOSTAWCA ZWRACA 100 % KWOTY.


7. Zwrot 100 % kwoty za zakupione a nie dostarczone towary realizowany jest po upływie 60 dni roboczych od daty zakupu.

8. W przypadku gdy klient nie odbierze paczki po dwukrotnie pozostawionym awizo przez pocztę firma nasza nie odpowiada za odesłanie paczki do producenta i nie zwraca pieniędzy za zakupiony towar (towar nie został dostarczony z winy kupującego).

V. Opis procedury reklamacyjnej

1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy za pośrednictwem adresu email  lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:

 -imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,

 -datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,

 -przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,

 -wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.

2. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację ojej uzupełnienie we wskazanym zakresie.

3. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.

4. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

5. W ramach świadczonej usługi pomocy strona www.modny-swiat.pl  pośredniczy w procedurze reklamacyjnej, gwarancyjnej lub zwrotu produktu u dostawcy zagranicznego. Poniżej przedstawiono zasady zgodne z lokalnym prawem dostawcy zagranicznego z Hong-Kongu i Chin oraz krajów UNII EUROPEJSKIEJ.

6. Wszystkie koszty odesłania reklamowanej rzeczy pokrywa kupujący.

VI. Procedura reklamacji, gwarancji, zwrotu u dostawcy zagranicznego

1. Procedura gwarancji jest rozpoczynana w następujących zdarzeniach:

- gdy wysłany produkt został uszkodzony w czasie transportu

- gdy przesyłka zostanie zagubiona

- gdy pomyłkowo zostanie wysłany inny produkt

- gdy produkt nie działa prawidłowo


W takich przypadkach produkt jest zamieniany na nowy lub następuje zwrot pieniędzy, zgłoszenie powinno nastąpić w ciągu pierwszych 30 dni. Możemy poprosić o zdjęcia produktu i opakowania paczki, co pomaga w przyspieszeniu całej procedury reklamacyjnej, dlatego zalecamy zachowanie opakowania przez 1 miesiąc w celu ułatwienia procedury. Nowy produkt zostaje wysłany po odesłaniu wadliwego. Czasami, gdy wysyłka zwrotna jest nieopłacalna, poprzedni produkt zostawiany jest klientowi na "pamiątkę".

VII. Podatki i cło

18. Przesyłka może zostać zatrzymana do kontroli celnej. Świadcząc usługę pomocy w zamówieniu właściciel strony www.modny-swiat.pl pomaga w zamówieniu produktu na użytek własny Klienta. Gdy nastąpi sytuacja kontroli celnej Klient zobowiązany jest powiadomić modny-swiat.pl , aby w zakresie świadczonej usługi przesłał on wymagane dokumenty. Zachęcamy wszystkich kupujących do poznania lokalnego urzędu celnego oraz obowiązków i ograniczeń przywozowych. Niektóre produkty mogą wymagać specjalnego zezwolenia lub licencji. Właściciel strony modny-swiat.pl nie odpowiada za produkty, które zostały skonfiskowane z powodu nie dopełnienia przez Klienta odpowiednich formalności. Czynności celne i ewentualne opłaty z tego tytułu są   w gestii zamawiającego.

Zgodnie z postanowieniami art. 23 i art. 24 Rozporządzenia Rady(WE) Nr 1186/2009 z dnia 16 listopada 2009 r. ustanawiającego wspólnotowy system zwolnień celnych zwolnione z należności celnych przywozowych są przesyłki zawierające towary o niewielkiej wartości (wysyłki komercyjne, np. rzeczy zmówione przez Internet - zamówienie wysyłkowe) wysyłane bezpośrednio z państwa trzeciego do odbiorcy znajdującego się we Wspólnocie. Za „towary o niewielkiej wartości” uważa się towary, których rzeczywista wartość nie przekracza 150 EUR na przesyłkę. W przypadku nieodebrania przesyłki w terminie lub w przypadku odmowy jej przyjęcia , przesyłka wraca do nadawcy, w tym przypadku kupujący zostaje obciążony kosztami przesyłki zwrotnej oraz ewentualnymi kosztami ponownej wysyłki do adresata.


Koszyk  

Brak produktów

Dostawa zł0.00
Suma zł0.00

Koszyk Realizuj zamówienie